BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 21, 2011

Kadang2 mmg susah jd perempuan ni... Sebenarnye, aku pon xtau nape aku rase jeles, menyampah, tak suke...etc..etc... and yea, aku mmg agree ape fana ckp, perempuan ni mmg susah, mcm die rase.. perempuan vs perempuan lagi la... kadang2 jeles sbb tgk perempuan lain ade baju baru, kasut/ beg mahal... ye... ye... aku pon mcm tu jgk kadang2... ble pikir2 balik, asal la aku nak jeles, kan? kalo bg peluang pun, blom tentu aku nak benda yg same.. so, mmg betol la, perempuan ni mmg ade byk nafsu, berbanding lelaki..

tp kan, aku mmg x suke la perasaan yg mcm ni.. perasaan jeles2 ni... kalo perempuan lain, x kisah la, coz diri sendiri kan.. kalo boleh buang perasaan ni, aku mmg campak jauh2.. slalu kalo aku rase jeles, aku msti pikir positif balik.. mostly try utk buang perasaan ni...

susahnye jadi perempuan ni... mood berubah2... -_________-"

0 comments: